Kontrakt:Zaprojektowanie i wykonanie LCS Skierniewice oraz ERTMS/ETCS poziom 2/GSM-R na odcinku Warszawa Zachodnia – Koluszki w km 3,900 – 104,918 linii nr 1 i Koluszki – Łódź Widzew w km 26,400 – 7,200 linii nr 17 w ramach projektów: Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot A – odcinek Warszawa Zachodnia – Miedniewice (Skierniewice) (POIiŚ 7.1-24.1) i Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot C – pozostałe roboty (POIiŚ 7.1-24.3)
Wartość całego kontraktu: 360.525 TPLN netto
Wartość kontraktu realizowana
przez koncern STRABAG: 82 416 TPLN netto
Wykonawca: Konsorcjum: Thales- Lider,
partner konsorcjum Strabag Rail,
partner konsorcjum Feroco
Okres realizacji: 01/2014 – 04/2016
Celem projektu realizowanego dla PKP PLK przez konsorcjum Strabag, Thales Polska i Feroco jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu pociągów, zwiększenie przepustowości linii Warszawa-Łódź oraz skrócenie czasu podróżowania na tej trasie dzięki podniesieniu maksymalnej prędkości jazdy pociągów.
Zakres projektu Strabag Rail:
Strabag Rail Polska wykona prace w zakresie branży torowej. W ramach zadania zostanie zaprojektowany i zmodernizowany układ torowy LCS Skierniewice - dużej stacji węzłowej i przyległych do niej posterunków ruchu. Zakres robót obejmuje budowę oraz przebudowę nawierzchni w zakresie podtorza, odwodnienia, nawierzchni kolejowej ( budowa około 34 km nowych torów), zabudowa 55 rozjazdów (typy: Rz 500 1:12 60E1, Rz 300 1:9 60E1, Rz 190 1:9) oraz modernizacja przejazdów kolejowych. Nowe tory będą zbudowane z szyn typu 60E1 i 49E1 na podkładach strunobetonowych i drewnianych.
|